Legfrissebb bejegyzések:
2017-06-20
Gyors és egyedi logótervezés
 | részletek
Észrevehető egyre gyorsuló világunkban, hogy minden azonnal kell holnapra vagy rosszabb esetben mára. Pár órán belül nem készítünk logót, nem tervezünk arculatot, amit ígérhetünk, hogy a pontos...
2017-06-09
Címketervezés mezőgazdasági terményekre, üvegpalackokra és befőttesüvegekre
 | részletek
Mindannyian nap mint nap találkozunk olyan élelmiszerekkel az áruházak polcain, amiket csak azért vásárolunk meg, mert a csomagolás hatással van ránk, meggyőz minket arról, hogy próbáljuk ki,...
2017-05-29
Egy kiváló kecske joghurt logója
 | részletek
Mindig külön öröm, olyan termék számára logót, grafikai arculatot tervezni, melyet magunk is kedvelünk és rendszeresen fogyasztunk. A felgyői kecskejoghurt az egyik legkiválóbb kecskejoghurt , amit...
»» minden bejegyzés

Szórólap tervezés - offline reklám

Egyre több felmérés jelenik meg, ami azt bizonyítja, hogy a hatékonyság miatt töretlen a nyomtatott marketing eszközök iránti hajlandóság. A statisztikák azt bizonyítják, hogy a mai napig (2013) nagyobb a bizalom az offline hirdetések iránt, mint a bannerek, vagy a weboldalakon elhelyezett PR cikkek esetleg hirdetések iránt.

szórólap

Ezért úgy tűnik, hogy a szórólap az egyik leghatékonyabb nyomtatott eszköz, ami grafikai tervezés után jól tudja képviselni, bemutatni a terméket, a reklámozandó szolgáltatást és a mögötte álló céget. Ez a rég bevált csatorna, a "színes szórólap" akkor sikeres, hogyha profin megírt szöveggel és professzionális grafikusok által megtervezve és betördelve készül és jelenik meg. Természetesen sok függ attól, hogy a szórólapot milyen módon és hol terjesztik - nagyon sok cég alakult, akik ezt a feladatot gördülékenyen és mozgékonyan elvégzik. A megfelelő helyen kiszórt, a vállalkozás és a reklámozás célcsoportjának lakóhelyén és mozgásának helyén kiosztott szórólap közel mérhető módon lehet jó és hatékony, ösztönözhet cselekvésre és vásárlásra.

A Civertan Grafikai Stúdió nemcsak a szórólap tervezését és tördelését vállalja, hanem segíteni tud a reklámszöveg hatékony elkészítésében, a szórólap szerkesztésében és nyomdai partnerei segítségével a kinyomtatásban is. Abban az esetben, hogyha a szórólap alacsony példányszámban készülne, akkor a digitális nyomdai megoldást javaslunk, ha viszont 1000 darabnál több kerül kinyomtatásra, akkor már érdemesebb offset nyomdában elkészíteni azt.
szórólap
A szórólap hatékonysága a kézbe vétel első percében dől el és ha arra ösztönzi olvasóját, hogy eltegye azt, akkor már 50 %-ban biztos a siker. Az áttekinthető és olvasható, az információ és a hangsúlyosan elhelyezett üzenetek, a jól és hatékonyan megírt szöveges tartalom - ezek a szórólap készítés aranyszabályai. A statisztikai adatok a szórólapra vonatkozóan azt jelzik, hogy 100 kiosztott szórólapból maximum 3% eredmény várható, azaz lefordítva: egy professzionálisan elkészített nyomtatott szórólap 3 vevőt hozhat a megrendelő számára.

Ha kreatív és hatásos szórólapot szeretne, kérje segítségünket és árajánlatunkat, amire gyorsan és kielégítő módon válaszolunk!

Egyedi szórólap tervezés - kérje személyes ajánlatunkat!


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Add a Facebook-hoz

Nemzeti és Történelmi Emlékhelyek látványtérképen
Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.