Legfrissebb bejegyzések:
2017-02-02
Könyvborító tervezése
 | részletek
A számítógépes grafika előtti korszakban kiemelt, fontos valamint megtisztelő grafikai feladat volt egy grafikus számára könyvborító tervezése. A Civertan Grafikai Stúdió minden évben számos...
2017-01-28
Kolbász áru címke csomagolási előírások
 | részletek
Gyakran minket - a kolbász és szalámi tervezést készítő húsipari - árucímke tervező grafikus céget kérdeznek meg a termelők, hogy mit kell tartalmaznia a címkének; ezért néhányat...
2017-01-16
Címke tervezés, logó készítés
 | részletek
Már többször leírtuk ezen az oldalon, hogy fontos partnereink az őstermelők az olyan termékek előállítói, melyek nem ipari mértékben készülnek. Az Otthonka íze logó és címketerv a 2017-es év...
»» minden bejegyzés

Szórólap tervezés - offline reklám

Egyre több felmérés jelenik meg, ami azt bizonyítja, hogy a hatékonyság miatt töretlen a nyomtatott marketing eszközök iránti hajlandóság. A statisztikák azt bizonyítják, hogy a mai napig (2013) nagyobb a bizalom az offline hirdetések iránt, mint a bannerek, vagy a weboldalakon elhelyezett PR cikkek esetleg hirdetések iránt.

szórólap

Ezért úgy tűnik, hogy a szórólap az egyik leghatékonyabb nyomtatott eszköz, ami grafikai tervezés után jól tudja képviselni, bemutatni a terméket, a reklámozandó szolgáltatást és a mögötte álló céget. Ez a rég bevált csatorna, a "színes szórólap" akkor sikeres, hogyha profin megírt szöveggel és professzionális grafikusok által megtervezve és betördelve készül és jelenik meg. Természetesen sok függ attól, hogy a szórólapot milyen módon és hol terjesztik - nagyon sok cég alakult, akik ezt a feladatot gördülékenyen és mozgékonyan elvégzik. A megfelelő helyen kiszórt, a vállalkozás és a reklámozás célcsoportjának lakóhelyén és mozgásának helyén kiosztott szórólap közel mérhető módon lehet jó és hatékony, ösztönözhet cselekvésre és vásárlásra.

A Civertan Grafikai Stúdió nemcsak a szórólap tervezését és tördelését vállalja, hanem segíteni tud a reklámszöveg hatékony elkészítésében, a szórólap szerkesztésében és nyomdai partnerei segítségével a kinyomtatásban is. Abban az esetben, hogyha a szórólap alacsony példányszámban készülne, akkor a digitális nyomdai megoldást javaslunk, ha viszont 1000 darabnál több kerül kinyomtatásra, akkor már érdemesebb offset nyomdában elkészíteni azt.
szórólap
A szórólap hatékonysága a kézbe vétel első percében dől el és ha arra ösztönzi olvasóját, hogy eltegye azt, akkor már 50 %-ban biztos a siker. Az áttekinthető és olvasható, az információ és a hangsúlyosan elhelyezett üzenetek, a jól és hatékonyan megírt szöveges tartalom - ezek a szórólap készítés aranyszabályai. A statisztikai adatok a szórólapra vonatkozóan azt jelzik, hogy 100 kiosztott szórólapból maximum 3% eredmény várható, azaz lefordítva: egy professzionálisan elkészített nyomtatott szórólap 3 vevőt hozhat a megrendelő számára.

Ha kreatív és hatásos szórólapot szeretne, kérje segítségünket és árajánlatunkat, amire gyorsan és kielégítő módon válaszolunk!

Egyedi szórólap tervezés - kérje személyes ajánlatunkat!


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Add a Facebook-hoz

Nemzeti és Történelmi Emlékhelyek látványtérképen
Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.