Legfrissebb bejegyzések:
2017-10-20
Logótervezés étel házhozszállító cégnek
 | részletek
Az elmúlt 20 évben hamar megszoktuk az étel házhozszállítás lehetőségeinek egyre bővülő választékát. Az üzemi étkezdék és a nagy cégek konyháinak megszűnésével valamint a home office - az...
2017-10-19
A Méhészeti Oktató és Látogatóközpont neve végül ALVARIUM lett
 | részletek
Ez a kaptár neve latinul, innen rajzanak majd ki a kis és nagy méhészek, illetve majd itt találjuk meg a mézet és a mézhez kapcsolódó termékeket is. A Civertan Grafikai Stúdió legújabb...
2017-10-06
Logó felújítás, céges logó átalakítása
 | részletek
Ahogy egy-egy vállalkozás vagy szolgáltatás növekszik, úgy jelentkezik a céges marketing tervekben a termék hirdetésének igénye. Ezzel egy időben kell minőségi vektoros grafikává átalakítatni a...
»» minden bejegyzés

Szórólap tervezés - offline reklám

Egyre több felmérés jelenik meg, ami azt bizonyítja, hogy a hatékonyság miatt töretlen a nyomtatott marketing eszközök iránti hajlandóság. A statisztikák azt bizonyítják, hogy a mai napig (2013) nagyobb a bizalom az offline hirdetések iránt, mint a bannerek, vagy a weboldalakon elhelyezett PR cikkek esetleg hirdetések iránt.

szórólap

Ezért úgy tűnik, hogy a szórólap az egyik leghatékonyabb nyomtatott eszköz, ami grafikai tervezés után jól tudja képviselni, bemutatni a terméket, a reklámozandó szolgáltatást és a mögötte álló céget. Ez a rég bevált csatorna, a "színes szórólap" akkor sikeres, hogyha profin megírt szöveggel és professzionális grafikusok által megtervezve és betördelve készül és jelenik meg. Természetesen sok függ attól, hogy a szórólapot milyen módon és hol terjesztik - nagyon sok cég alakult, akik ezt a feladatot gördülékenyen és mozgékonyan elvégzik. A megfelelő helyen kiszórt, a vállalkozás és a reklámozás célcsoportjának lakóhelyén és mozgásának helyén kiosztott szórólap közel mérhető módon lehet jó és hatékony, ösztönözhet cselekvésre és vásárlásra.

A Civertan Grafikai Stúdió nemcsak a szórólap tervezését és tördelését vállalja, hanem segíteni tud a reklámszöveg hatékony elkészítésében, a szórólap szerkesztésében és nyomdai partnerei segítségével a kinyomtatásban is. Abban az esetben, hogyha a szórólap alacsony példányszámban készülne, akkor a digitális nyomdai megoldást javaslunk, ha viszont 1000 darabnál több kerül kinyomtatásra, akkor már érdemesebb offset nyomdában elkészíteni azt.
szórólap
A szórólap hatékonysága a kézbe vétel első percében dől el és ha arra ösztönzi olvasóját, hogy eltegye azt, akkor már 50 %-ban biztos a siker. Az áttekinthető és olvasható, az információ és a hangsúlyosan elhelyezett üzenetek, a jól és hatékonyan megírt szöveges tartalom - ezek a szórólap készítés aranyszabályai. A statisztikai adatok a szórólapra vonatkozóan azt jelzik, hogy 100 kiosztott szórólapból maximum 3% eredmény várható, azaz lefordítva: egy professzionálisan elkészített nyomtatott szórólap 3 vevőt hozhat a megrendelő számára.

Ha kreatív és hatásos szórólapot szeretne, kérje segítségünket és árajánlatunkat, amire gyorsan és kielégítő módon válaszolunk!

Egyedi szórólap tervezés - kérje személyes ajánlatunkat!


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Add a Facebook-hoz

Nemzeti és Történelmi Emlékhelyek látványtérképen
Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.