Legfrissebb bejegyzések:
2017-08-31
Paks turisztikai infó táblái
 | részletek
Turisztikai célra információs táblákat állított ki Paks városa, a település kiemelt pontjaira. A közterületi tájékoztató táblák grafikáját a Civertan Grafikai Stúdió készítette, Ferenc Tamás...
2017-08-28
Logóminták megtekinthetők
 | részletek
Amikor egy grafikai cég weboldalát tekintik meg az érdeklődők, általában két dolgot néznek meg először; milyen árfekvésben dolgozik a cég és milyen partnerekkel, referenciákkal rendelkezik. A...
2017-08-22
Mennyibe kerül egy logótervezés – mennyit ér egy új logó?
 | részletek
Természetesen minden logótervezési folyamatot megelőz egy árajánlat kérés és annak elkészítése. Azt hogy egy grafikus vállalkozás készít, tervez meg egy logót, az csak az egyik része annak a...
»» minden bejegyzés

hogyan dolgozunk?

Hosszú évek során arra a tapasztalatra jutottunk, hogy a grafikusnak nem csupán annyi a feladata, hogy az ügyfél által kívánt paraméterek alapján elkészítse az adott logóterveket, arculati anyagokat vagy kiadványokat. Sokszor már az első lépéseknél hozzá kell tenni a grafikus tervezők kreativitását, ötleteit. Néha segíteni kell döntéseket hozni, meghatározni a továbblépés irányát.
Legyen az bármilyen grafikai, tervezési megoldás, a végleges anyag elkészítéséig több finomhangolásra van szükség. Nincs olyan grafikai munka, mely elsőre sikerülhet. Ezért a legfontosabb, hogy ügyfeleinkkel közösen alakítsuk ki a munka menetét.
Mégis, néhány fontos lépést be kell tartanunk:

  • A megkeresés után a lehető legrövidebb időn belül találkozunk ügyfelünkkel, s egy viszonylag kötetlen beszélgetés keretében rögzítjük, hogy a két fél mit vár a közös munkától. Lépésről-lépésre haladva megegyezünk a szükséges lépésekről.
  • Nagyon fontos, hogy a grafikus teljesen tisztában legyen az ügyfél elvárásaival. Ennek legjobb összefoglalója egy rövid írásmű: a briefing. Ahhoz, hogy jól dolgozhassunk nagyon fontos, hogy az ügyféltől kapott összefoglaló anyagnak tartalmaznia kell az összes fontos információt. A briefing attól válik használhatóvá, hasznossá, ha a következő kritériumoknak megfelel:
    - a lehető legszélesebb háttér-információk sorát tartalmazza,
    - releváns, súlyozott információk,
    - főígéretek és ezekhez kapcsolódó mellékigéretek sorát tartalmazza,
    - valódi célcsoport meghatározás: fogyasztó és márka, cég és ügyfél pontos kapcsolatának leírása, motivációk, kapcsolat,
    - reális időzítés,
    - az anyagleadás és a prezentáció körülményeinek pontos megadása,
    - a döntéshozó és kapcsolattartó személyek megadása,
    - a döntés dátuma és az azt követő lépések.
  • Miután megérkezett az anyag alapos átolvasás, belső értékelés következik. A megdolgozott anyag alapján felmerülő további kérdéseinket újra feltesszük, hogy semmi ne maradjon tisztázatlan. Ezt követően magunk is kutatunk. Háttér információkat keresünk, utánajárunk, s elemezzük a kapott képet.
  • Több lépésben megkezdődik a tervezési munka. Általában több előzetes terv születik, ezeket csapatmunkában szűkítjük, javítjuk, véglegesítjük. Végül 3-5 eltérő javaslat (esetleg ezek verziói) érkezik meg ügyfelünkhöz.

Sikeres szerződéskötés után ügyfeleinkkel folyamatosan együtt dolgozunk, mindenkor rendelkezésre állunk. Nagyobb megrendelések esetén külön kollégánk foglalkozik az adott feladat végrehajtásával.

Logó.lap.hu | Arculatikézikönyv.lap.hu | Designkiadványok.lap.hu | Marketing.lap.hu


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Add a Facebook-hoz

Nemzeti és Történelmi Emlékhelyek látványtérképen
Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.