Civertan Stúdió   Cím: 1064 Bp., Izabella u. 69.   Telefon: +36 1 332 3261   E-mail: civertan@civertan.hu

Hogyan készül?

Hogyan készül a LOGÓ?   [ RÉSZLETEK ]

Logótervezés első lépése az ajánlatkérés. A kapcsolat felvételekor minden esetben azt kérjük az érdeklődőtől tekintse meg referenciamunkáinkat, tervezett és megvalósult logóinkat és arculati, grafikai portfoliónkat. Ez az első benyomás segít abban, hogy a Civertan Grafikai Stúdiót válassza céges arculatának elkészítésére. Első lépésként elkészítjük az információk alapján a korrekt személyre szabott...

Hogyan készül az EMBLÉMA?   [ RÉSZLETEK ]

Az embléma görög eredetű szóból származik. Jelentése "berakott munka", "berakásos díszítmény"; jelent még jelvényt, jelképet és szimbólumot is. Jelentett még felrakott díszítményt, különösen pedig fémből készült és edényekre forrasztott díszítményt. Az embléma modern értelemben: logó. Az embléma tervezése ma az alkalmazott grafika egyik területe. Az embléma eredetileg központi...

Hogyan készül a VÉDJEGY?   [ RÉSZLETEK ]

A védjegy jogi, azon belül iparjogvédelmi fogalom. A védjegyoltalom nem tartozik a szerzői jog alá. Magyarországon a védjegyek és földrajzi árujelzők oltalmáról szóló 1997. évi XI. törvény – többek között – a 2003. évi CII. törvénnyel került módosításra. (Ez utóbbi 2004. május 1. napján lépett hatályba.) A védjegy fogalma A magyar védjegytörvény 1.§ (1) szerint védjegyoltalomban...

Hogyan készül a SZÍN?   [ RÉSZLETEK ]

A szín egy érzet, amely az agy reakciója a fényre. Az elektromágneses sugárzás emberi szem által látható tartományba eső részére érzékeny a szem retinája, de a különböző hullámhosszú fényekre másként reagál, ez okozza a különböző színüket. Háromfajta érzékelő sejtet lehet megkülönböztetni, melyek érzékenysége a vörös, a zöld és a kék színeknél a legerősebb. A látórendszer fontos tulajdonsága a...

Hogyan készül az ARCULAT?   [ RÉSZLETEK ]

Az arculat a vállalaton belül olyan stratégiai irányítást és ennek megfelelő cselekvési tervet, olyan intézkedések összességét jelenti, amely összehangolva a vállalat/szervezet osztályainak, részlegeinek és csoportjainak tevékenységét, a cég/szervezet belső és külső minősítésének és hírnevének sikeres és meghatározott tartalmú, tervszerű alakítását, építését célozza. Azaz köznapian: az arculat...

1 | 2 | tovább

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.