Nyomtatott hirdetések tervezése
2013 év elején több kutatás került napvilágra arról, hogy a mai napig kedveltebb a nyomtatott hirdetés a cégek számára, mint az internetes megjelenés.
Az offline és az online hirdetések grafikai tervezése két különböző irányú grafikai feladat, mivel a világhálón megjelenő hirdetések mobilabbak, változó képpel rendelkezők lehetnek; a hagyományos, jellemzően a sajtóban való megjelenésekkor a megrendelésnél nyomdai minőségű logóra van szüksége a grafikai stúdiónak, és amennyiben kép vagy grafika szerepel annak is nyomdai minőségben kell rendelkezésre állnia.
A megrendelőtől grafikusaink mindig elkérik, milyen betűtípus van meghatározva a hirdetésekben való megjelenésekhez. A hirdetések készítésénél a pontos méretet is kell tudnunk; illetve, hogy keretes, vagy nem keretes a megjelenés; és azt, hogy hány mm kifutóval kérik, amennyiben ilyen jellegű a megjelenés.
A hirdetés tervezéshez, akár online vagy offline, kérjen személyes árajánlatot tőlünk a civertan@civertan.hu email címen, vagy a 06 1 332 3261-es telefonszámon! |