Logótervezéssel kapcsolatos kérdések
Mivel a legfontosabb céges megjelenések egyike a logó - mely a vállalat kiemelten fontos cégarculati és kommunikációs eszköze - ezért mielőtt egy grafikussal azt elkészítetjük érdemes alaposan átgondolni, mit szeretnék sugározni a cég emblémájával. Sok fontos dolog van amire oda kell figyelni és ezt még érdemes a tervezés előtt átbeszélni.
A teljesség igénye nélkül pár ötlet, hogy mire figyeljünk oda.
- Egyik legfontosabb eldöntendő kérdés, hogy kívánjuk-e hogy a vállalkozás célcsoportja számára sugallja a logó a tevékenységünket, a munkánk céljait; azaz szerepeljen olyan elem a logónkban ami utal a tevékenységre.
- Kell-e hogy grafikát és szöveget vagy csak szöveges részt tartalmazzon a megfelelő színekkel a tervezendő logó.
- Ha hosszú a cég elnevezése akkor milyen rövidítéssel tudjuk megtartani a legfontosabb üzenetet tartalmazó részt.
- Mivel majdnem biztos hogy névjegy és weboldal is készül a vállalkozás, cég számára ezért érdemes tesztelni, hogy az elképzelésünk jól értelmezhető-e ezeken a felülteken kis méretben is.
- Mindenképpen szükséges konkurencia vizsgálatot tartanunk mind a hazai, mind a külföldi grafikai trendekben is.
Hasonló kérdések merülnek fel akkor, ha a vállalkozás logójának áttervezésén, megújításán gondolkozunk.
Természetesen grafikai stúdiónk leporolja régi logóját, átalakítja, átrajzolja vektoros formátumba, így a professzionálisan elkészített logót bármilyen célra tudja használni. Az átalakítás előtt érdemes átgondolni, hogy a régi logót kívánjuk használni tovább, vagy részben vagy teljes egészében modernizáljuk. Ezekben a kérdésekben is természetesen segítünk, hogy közös munkával elérjük az ideális megjelenést.
Ha grafikai munkára keres szakembereket,
akkor kérje egyedi árajánlatunkat, referenciánkat
az alábbi elérthetőségeinken:
Civertan Grafikai Stúdió
1064 Budapest, Izabella u. 69. fsz. 2.
tel/fax.: 06-1-332-3261, 06-1-354-0103,
mobil: 06-30-952-9533
e-mail: civertan@civertan.hu
www.civertan.hu
Referenciánkat megtekintheti - LINK
Hasonló tartalmak: