Válság idején rendeljen logót cégének
A fenti cím megfogalmazására az késztetett, hogy kaptam olyan tartalmú hírleveleket, melyek az eladni kívánt szolgáltatást összehozták a gazdasági válság témakörével, mint egy érvként felhasználva azt ami zajlik körülöttünk, hogy ez legyen az ok arra, hogy most és azt de azonnal izibe rendelje meg. Világos a koncepció, erre a szóra mostanában felkapjuk a fejünket, hogy válság. Odafigyelünk arra az anyagra, aminek a címében a válság szó szerepel. Ezt fokozta ma a Bkv-s budapesti sztrájk idején az a levél, ami a következő címmel apellál lelkünkre és pénztárcánkra: „Sztrájk idején vásároljon webáruházunkban”.
Gondoltam, a logó tervezéssel kapcsolatban magam is gyártok ilyen hírleveleket, no először csak a címmel próbálkozom:
- Gazdasági válság idején rendeljen logót, kettőt fizet, hármat kap.
- Vészelje át a világválságot új logóval.
- Kormányváltás közeleg, Ön is váltson logót.
- Január elsején új élet, új logó.
- Rendeljen a szüleinek házassági évfordulójára a családi vállalkozáshoz új emblémát.
- Lábadozása idején kedvezményesen tervezünk Önnek új védjegyet.
- Ajándékozzon születésnapra logót, arculatot.
- Másnapos? Egy új logó kijózanítja.
- Öt mozijegy és egy hamburger áráért logót tervezünk Önnek.
- Ha névnapján rendeli meg az új logóját, 10% kedvezményt biztosítunk Önnek.
- Ha nálunk mosatja autóját, kedvezményesen tervezünk névjegykártyát, védjegyet Önnek.
- Srácok ne lógjatok a suliból, új ex libriseket tervezünk tankönyveitekbe.
- Szabadságvesztése idején tervezze meg cégét, mi új logóval segítjük álmai megvalósulását.
- Elvesztette állását? Munkanélkülieknek kedvezményesen tervezünk új arculatot.
- Arculati kézikönyvet alacsony bérleti díjért kölcsönzünk.
A fenti ajánlatok 2010. január 11.-éig voltak érvényben. Mellékhatások tekintetében kérdezze meg dizájner cégét, grafikusát.