Legfrissebb bejegyzések:
2017-11-12
Miből áll egy grafikai arculat?
 | részletek
Egy cég vagy szolgáltatás grafikai arculatát lépésről lépésre készíti el egy grafikai stúdió. A cég munkájának megismerése után első lépésként mindig a logótervezés kezdődik, ami több forduló után...
2017-11-03
Szó vagy betű logó tervezése
 | részletek
Gyakori grafikus megjelenése egy-egy logónak, olyan cégek esetében - ahol alkotóelemei az egyedi grafikus logónak a webcím, az url vagy a domain név - amikor a vállalkozás vagy szolgáltatás csak az...
2017-11-03
Fekete-fehér és inverz logó tervezése cégeknek
 | részletek
Az egyedi logótervezés során több korrektúra fordulóban egyeztettünk a megrendelővel, hogy milyen felhasznált formái lesznek a szolgáltatásnak vagy cég emblémájának. Amikor az elkészült...
»» minden bejegyzés

Mi lenne, ha nem létezne logó?

Nehéz kérdés. Próbáljunk meg eljátszani a gondolattal ha mindez így lenne, már nem globálisan, csak egy-egy terméknél.

Vegyünk pl. egy prospektust. Szöveg, termékajánló, képek, a cég bemutatása, elérhetőség, cégvezetés. Telnek-múlnak az évek, és eszünkbe jut, hogy jó lenne ezzel a céggel kapcsolatba lépni, de már rég kidobtuk a céges bemutatkozó anyagukat, és a nevükre sem emlékszünk. Több lehetőség van a Google keresőjén keresztül hogy az ilyen cégeket megleljük, információkat megadva a találatok szűkítésével kutatást végezzünk. Találunk is párat, de nem tudjuk biztosan, hogy ez volt az, amit évekkel ezelőtt megszerettünk. Úgy gondolom, ha egy jó, korrekt logó szerepelt volna a cég bemutatkozó anyagán, akkor az nyomot hagyott volna bennünk, mivel kifejezte az általa képviselt céget vagy terméket, és vizuálisan össze tudjuk kapcsolni a kettőt. Azaz mikor egy weboldalon észrevesszük a logót, vagy más reklámhordozón megtaláljuk, akkor létrejöhet az a kapcsolat, aminek alapján össze tudjuk kötni a szálakat. A weboldalakkal vagy honlapokkal megpróbáljuk elképzelni, hogy csak minimál dizájn van rajtuk, nem szerepel rajtuk céges kidolgozott arculat, így később a márkákat, termékeket, cégeket nehéz azonosítani a sok szürke, egyforma emlékünkből.
A logó az arculati megjelenésünkkel tulajdonképpen egy olyan kép, amit magunkról mutatunk. Az arculat egyik alapja a professzionális céges logó vagy embléma.


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Add a Facebook-hoz

Nemzeti és Történelmi Emlékhelyek látványtérképen
Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.