Civertan Stúdió   Cím: 1064 Bp., Izabella u. 69.   Telefon: +36 1 332 3261   E-mail: civertan@civertan.hu

Mi lenne, ha nem létezne logó?

Nehéz kérdés. Próbáljunk meg eljátszani a gondolattal ha mindez így lenne, már nem globálisan, csak egy-egy terméknél.

Vegyünk pl. egy prospektust. Szöveg, termékajánló, képek, a cég bemutatása, elérhetőség, cégvezetés. Telnek-múlnak az évek, és eszünkbe jut, hogy jó lenne ezzel a céggel kapcsolatba lépni, de már rég kidobtuk a céges bemutatkozó anyagukat, és a nevükre sem emlékszünk. Több lehetőség van a Google keresőjén keresztül hogy az ilyen cégeket megleljük, információkat megadva a találatok szűkítésével kutatást végezzünk. Találunk is párat, de nem tudjuk biztosan, hogy ez volt az, amit évekkel ezelőtt megszerettünk. Úgy gondolom, ha egy jó, korrekt logó szerepelt volna a cég bemutatkozó anyagán, akkor az nyomot hagyott volna bennünk, mivel kifejezte az általa képviselt céget vagy terméket, és vizuálisan össze tudjuk kapcsolni a kettőt. Azaz mikor egy weboldalon észrevesszük a logót, vagy más reklámhordozón megtaláljuk, akkor létrejöhet az a kapcsolat, aminek alapján össze tudjuk kötni a szálakat. A weboldalakkal vagy honlapokkal megpróbáljuk elképzelni, hogy csak minimál dizájn van rajtuk, nem szerepel rajtuk céges kidolgozott arculat, így később a márkákat, termékeket, cégeket nehéz azonosítani a sok szürke, egyforma emlékünkből.
A logó az arculati megjelenésünkkel tulajdonképpen egy olyan kép, amit magunkról mutatunk. Az arculat egyik alapja a professzionális céges logó vagy embléma.

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.