Legfrissebb bejegyzések:
2017-12-11
Szórólap tervezés tudományos egyesület számára
 | részletek
A Textilipari Műszaki és Tudományos Egyesület (TMTE) logó és grafikai anyagainak a  megtervezése közben elkészítettük a Tudományos Egyesület arculatát is. A Hungarian Society of Textile Technology...
2017-12-07
Gyümölcslekvár logója és címkéje
 | részletek
2017 karácsonyára, az ünnepi vásárra terveztünk egy vörös áfonya lekvár címkét, a Pállfy Kft-nek. A finom vörös áfonya dzsemet mi is szeretjük, és azt gondoljuk, hogy a karácsonyi vásárban ezzel a...
2017-12-06
Cukrászati logó, grafika tervezése
 | részletek
A jó és ügyes cukrász, szép és finom süteményeket süt, főz. A grafikus szakember finom süteményekért cserébe hasznos és beszédes logót tervez a cukrásznak. Na ez így ebben a formában nem igaz, de...
»» minden bejegyzés

Logó áttervezés

Minden grafikai cég pontosan tudja, hogy mekkora költséggel jár egy cég életében a logócsere az arculatváltás. Számtalan oka lehet annak, ami indokolja a grafikai arculat megváltoztatását. Természetesen nem szabad összekevernünk a logófrissítést a logó és arculati elemek cseréjével. A logófrissítés, ami a „leporolás” vagy mondhatnánk modernizálása a cég grafikai megjelenésének. Indokolhatja ezt az igényt, hogy a használt arculat már fáradtnak tűnik a tulajdonosa vagy vevője szemében és elavultnak mondható az új, azóta megjelent konkurencia designok mellett. Az is lehet, hogy a cég eredeti alakulásakor, a cégvezető nem tartotta fontosnak az arculat megtervezését kreatív szakember kezére bízni. Amolyan „haverom vágta szabóollóval módon”, a szomszéd fiára bízta, aki már látott ceruzát és volt otthon számítógépe. Kényszerből használta s mivel már a vevők a partnerek és ő is megszokta ezért éveken át ragaszkodott hozzá. Gyakran ütközik egy grafikai stúdió ebbe a problémába, de szerencsére a Civertan Grafikai Stúdió tapasztalatai alapján sikerül meggyőzni ügyfeleinket, mind áttervezésre ill. teljes logócserére is.

Gyakran előfordul vállalatok, vállalkozások között, hogy új tevékenységgel bővül a repertoárjuk, változik az a termék, amit képviselnek, vagy változik, kiegészül a tulajdonosi kör, sőt a vevők célcsoportja így ehhez az új kihívásokhoz kell változtatni az arculatot. Ha az új kihívásnak akarunk megfelelni, akkor új üzenetet kell megfogalmazni és kiválasztani a legkevésbé fájdalmas megoldásokat.

Jól megfigyelhető világmárkák esetében is, hogy rendszeresen frissítik, újra gondolják logójukat vagy védjegyüket, esetleg emblémájukat. Ahol leginkább észrevehető az az autóipar, ahol egy-egy emberöltő során is követhető a logók áttervezése.

Nézze meg portfóliónkat, győződjön meg referenciánkról és kérje személyre szóló logó áttervezési árajánlatunkat.

Arculatikézikönyv.lap.hu | Logó.lap.hu | Designkiadványok.lap.hu | Marketing.lap.hu


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Add a Facebook-hoz

Nemzeti és Történelmi Emlékhelyek látványtérképen
Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.