Legfrissebb bejegyzések:
2017-11-12
Miből áll egy grafikai arculat?
 | részletek
Egy cég vagy szolgáltatás grafikai arculatát lépésről lépésre készíti el egy grafikai stúdió. A cég munkájának megismerése után első lépésként mindig a logótervezés kezdődik, ami több forduló után...
2017-11-03
Szó vagy betű logó tervezése
 | részletek
Gyakori grafikus megjelenése egy-egy logónak, olyan cégek esetében - ahol alkotóelemei az egyedi grafikus logónak a webcím, az url vagy a domain név - amikor a vállalkozás vagy szolgáltatás csak az...
2017-11-03
Fekete-fehér és inverz logó tervezése cégeknek
 | részletek
Az egyedi logótervezés során több korrektúra fordulóban egyeztettünk a megrendelővel, hogy milyen felhasznált formái lesznek a szolgáltatásnak vagy cég emblémájának. Amikor az elkészült...
»» minden bejegyzés

Beruházó, ingatlanfejlesztő - logó-, grafikai tervezés

A logótervezés menete a beruházó ingatlan cégeknél is azonos, a többi grafikai feladat folyamatával, az elképzelések megbeszélése után kezdődhet el a tervezési munka.

A legfontosabb és elsődleges az ügyfél és a partner szempontjaink figyelembevétele, hiszen ha ezt nem tisztázzuk, akkor elképzelhető, hogy egy teljesen idegen megrendelői arculatot tervezünk. Olyan cégek esetében, melyből számos található a piacon, érdemes körülnézni, hogy a konkurencia milyen grafikai elemeket, formát, eszközöket, színeket és jeleket használ, és például ha weboldal is készül a megrendelő számára, nem árt egy konkurencia elemzést is készíteni.

h1 investment

Minden esetben közösen kell kiválasztani a megrendelővel azt, hogy milyen megjelenési forma, alak, és színek állnak legközelebb a célcsoport megszólításához és képviselik leginkább azt az üzenetet, amit a cég tartalma és szolgáltatása hordoz.

h1 investment
www.h1investment.com

Presentation

After a long and continuous trajectory analysis and productive work in Hungary, H1 INVESTMENT considers the emerging Hungarian market as one of the most interesting ones in the new Europe, with great legal, social and economic stability and magnificent growth expectations.

Just to make sure about the localization of Hungary : it is strategically located in the center in Europe, with 7 frontiers around and only 3 hours by air, which offers the opportunity to enter a market in continuous expansion, with a population with university and high professional education. All this undoubtedly influences the economic path to be done by the country in the coming years.


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Add a Facebook-hoz

Nemzeti és Történelmi Emlékhelyek látványtérképen
Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.