Civertan Stúdió   Cím: 1064 Bp., Izabella u. 69.   Telefon: +36 1 332 3261   E-mail: civertan@civertan.hu

Termékcímke tervezés

A grafikai stúdiók számára a termékek címkéjének a tervezése az egyik kiemelt feladat a céges arculat megjelenésének területén.

Egyik oka ennek az, hogy a címke általában kis területen kell, hogy elférjen, és nagyon sok adatot kell hordoznia, így a termék pontos nevét, a cég logóját, a forgalmazó címét és megnevezését az áru eredeti származási helyét, esetleg a termék méretét, ami párosul a nettó mennyiséggel és darabszámmal, illetve a termék valamennyi összetevőjét.

címke

Sok esetben még a címkén kell megjeleníteni a vonalkódot és a felhasználhatósági határidőket. Az elképzelhető, hogy 2 címkére bontja a grafikus, például egy borospalack esetén elő és hátlapra, van egy olyan nyakba akasztós címke készül ami több oldalas is lehet. Nagyon fontos, a termék készítője és a grafikus számára is, hogy a címke milyen benyomást kelt a vásárlóban. Sokféle üzenetet kell hordoznia az árucímkéknek és termékmatricáknak, és ezt a csomagolás tervezési tapasztalattal rendelkező grafikus műhelyek tudják sikerrel ellátni. Szerteágazó grafikai feladat egészen a divatáru címkétől az öntapadós matricákon át, az egyedi árcímkék és a kupak, vagy nyakcímkéken át - mindig a termék üzenete, a célcsoport, a cég és a termék arculata kell hogy irányadó legyen.

Grafikailag az egyik legmeghatározóbb marketing feladat, a termékcímkék készítése, amit a Civertan Grafikai Stúdió, nagy tapasztalattal rendelkező, nyomdai partnereivel, akár igény szerint kinyomtatott módon is leszállít.

Tekintsék meg referenciáinkat, igény esetén személyre szabott árajánlatot készítünk termékére!

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.