Civertan Stúdió   Cím: 1064 Bp., Izabella u. 69.   Telefon: +36 1 332 3261   E-mail: civertan@civertan.hu

A logótervezés 5 pontja

Ma már minden cégnek, vállalatnak van egy olyan logó, embléma, vagy védjegye, ami az emberek fejében egyet jelent a termékkel, szolgáltatással.

Mielőtt logó tervezésre adjuk a fejünket fontos, hogy az alap kérdéseket tisztázzuk magunkban.

  • A logókészítés első lépése, hogy eldöntsük, hogy milyen logót szeretnénk. Utaljon a tevékenységre, a termékre vagy egy szimbólum logó is elég. A logótervező ez alapján lát neki a munkának, és tervezi meg az első grafikákat.
  • Döntsük el, hogy milyen színeket szeretnénk használni a logókészítés során. A túl színes logó nem ajánlott, hiszen nehezebb lesz később vele dolgozni, pl. pólóra hímezni.
  • A logótervezőt tájékoztassuk, hogy milyen típusú logóra gondoltunk. Szöveglogó, képi logó vagy vegyes logó a célunk. A szöveglogó tervezés során általában csak a cég neve szerepel a logóban, még a vegyes logó már tartalmazza grafikai elemeket is. A képi logó például a Puma ugró állata, ami csak a képileg jeleníti meg a cég nevét, vagy akár a tevékenységét.
  • A cégnév mindenképpen jól olvasható legyen, tehát igyekezzünk olyan betűtípust választani, amit bárki messziről is jól olvas.
  • Törekedjünk arra, hogy minél kevesebb részletet tartalmazzon a logó, hiszen egy névjegyen is jól kell, hogy mutasson, így a logótervezés során már gondoljuk a végleges felhasználásra.

Logó.lap.hu | Jelkép.lap.hu

Hasonló tartalmak:

Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak.