Legfrissebb bejegyzések:
2017-07-25
Dinnye címke grafikai tervezése
 | részletek
Egyre több vállalkozó, illetve termelő igyekszik termékét és terményét reklám grafikai címkével ellátni. A külföldi jellemzően görög dinnyék már évek óta felcímkézve kerülnek az elárusítóhelyekre...
2017-07-05
Tervezés, design, szerkesztés, előkészítés és tipográfia
 | részletek
A Civertan Grafikai Stúdió vállalja katalógusok, szórólapok, prospektusok, reklám kiadványok, leporellók készítését. Vállalja a teljes tervezési, tipográfiai, képszerkesztési, ellenőrzési és...
2017-06-30
Nyomdai előkészítés, kiadvány szerkesztés, tördelés
 | részletek
A Civertan Grafikai Stúdió mindennapos feladatai közé tartozik kiadványok, prospektusok tördelése, szerkesztése és grafikai terve, valamint a végleges elfogadott anyag nyomdai előkészítése. Ilyen...
»» minden bejegyzés

Logótervezés előtti egyeztetés

Amikor elkezdjük saját céges arculatunkat tervezni, terveztetni, és megrendelésünket egy grafikus cégnek átadni, érdemes előtte pár pontban összegyűjteni, akárcsak fejben is a munkafolyamatokhoz szükséges alapgondolatokat. Szakmai gyakorlatunk azt mutatja, mint grafikus cég ha nem tisztázzuk előre megrendelő partnerünkkel mit szeretne terveztetni, milyen célközönséget szeretne vele elérni, mi az üzenete a terméknek, vállalkozásnak, akkor céltalan tervek születhetnek, nehezen alakul ki a helyes út, amivel a megrendelő azonosítani tudja cégét. Ha van lehetőség érdemes a célcsoport szokásait végiggondolni, s azzal is jobb a kezdetek - kezdetén szembesülni, se nem a megrendelő, se nem a grafikus nem célközönség ebben a feladatban, hanem nekik kell úgy pozícionálni az előzetes egyeztetés során a logótervezés menetét, hogy a kész logó és arculat a jövendőbeli üzlet sikerét mozdítsa elő, váljon trendé, esetleg megjegyezhető emblémává, legyen jelképe annak, hogy megy az üzlet.

logóterv

Azt tapasztaltuk, hogy a jól előkészített megrendelő-grafikus kommunikáció során elindított grafikai tervezés jobb, és mindkét fél számára elfogatható grafikai munkát eredményezhet. Valószínűleg igaz, hogy a grafikai tervezés piackutatás nélkül nem indítható el, és az is fontos, hogy a trendeket mindkét fél vegye figyelembe. Pontosan úgy, mint a webes keresések idején figyelembe kell venni a fogyasztói szokásokat, hogyan próbálják keresni, illetve mivel tudnak azonosulni a célközönség résztvevői.

logóterv

Általában érdemes a leendő logónk formavilágát, színeit, stílusát és betűtípusát úgy egyeztetni a grafikus és a megrendelő között, hogy világos legyen a korrektúrafordulókon keresztül miért születtek olyan tervek, és hogy mennyire tudunk ezekkel azonosulni, és továbbhaladni a végleges arculat megtervezése felé.


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Add a Facebook-hoz

Nemzeti és Történelmi Emlékhelyek látványtérképen
Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.