Logókészítés egy életre!
A marketing, mint szakma már több évszázadra nyúlik vissza, viszont a modern marketing alig 15 évvel ezelőtt kezdett hódítani a vállalkozások között. Ma már a legkisebb cégek is jól tudják, hogy milyen fontos egy jó arculat, egy megfelelő logó, és a marketing szerepe.
Egy jó logó megismerése után a weboldalra látogató is azt érezheti, hogy egy világcéggel van dolga, azért fontos, hogy amikor logó tervezésre adjuk a fejünket, bízzuk szakemberre a munkát. Hazánkban szinte csak a multi cégek helyeznek hangsúlya a megfelelő logótervezésre, arculati kézikönyvre. Gyakran találkozunk azzal a jelenséggel is, hogy a kisvállalkozások évente változtatnak a logójukon, csak azért mert ők megunják. Arra már a vevőknek ideje sem marad, hogy megjegyezzék, és felismerjék a cég logóját. Gondoljunk a nagy cégek logójára, több 10 évig szinte változatlanul használják. A Nivea, Coca-cola már nagymamáink idejében is az ezt a logót használta.
Logótervezésre kérje személyes ajánlatunkat! |
Egy logókészítés bizony nem pár évre szól, ezért ne sajnáljuk az időt és a pénzt rá, hiszen ezzel azonosítanak minket. A logókészítés után fontos lépés az arculati kézikönyv, ami fontos része lesz a cég későbbi megjelenésének.
Ha egy jól azonosítható, évekre szóló
logót szeretne cégének írjon nekünk: civertan@civertan.hu