Legfrissebb bejegyzések:
2017-08-31
Paks turisztikai infó táblái
 | részletek
Turisztikai célra információs táblákat állított ki Paks városa, a település kiemelt pontjaira. A közterületi tájékoztató táblák grafikáját a Civertan Grafikai Stúdió készítette, Ferenc Tamás...
2017-08-28
Logóminták megtekinthetők
 | részletek
Amikor egy grafikai cég weboldalát tekintik meg az érdeklődők, általában két dolgot néznek meg először; milyen árfekvésben dolgozik a cég és milyen partnerekkel, referenciákkal rendelkezik. A...
2017-08-22
Mennyibe kerül egy logótervezés – mennyit ér egy új logó?
 | részletek
Természetesen minden logótervezési folyamatot megelőz egy árajánlat kérés és annak elkészítése. Azt hogy egy grafikus vállalkozás készít, tervez meg egy logót, az csak az egyik része annak a...
»» minden bejegyzés

Mi lenne, ha nem létezne logó?

Nehéz kérdés. Próbáljunk meg eljátszani a gondolattal ha mindez így lenne, már nem globálisan, csak egy-egy terméknél.

Vegyünk pl. egy prospektust. Szöveg, termékajánló, képek, a cég bemutatása, elérhetőség, cégvezetés. Telnek-múlnak az évek, és eszünkbe jut, hogy jó lenne ezzel a céggel kapcsolatba lépni, de már rég kidobtuk a céges bemutatkozó anyagukat, és a nevükre sem emlékszünk. Több lehetőség van a Google keresőjén keresztül hogy az ilyen cégeket megleljük, információkat megadva a találatok szűkítésével kutatást végezzünk. Találunk is párat, de nem tudjuk biztosan, hogy ez volt az, amit évekkel ezelőtt megszerettünk. Úgy gondolom, ha egy jó, korrekt logó szerepelt volna a cég bemutatkozó anyagán, akkor az nyomot hagyott volna bennünk, mivel kifejezte az általa képviselt céget vagy terméket, és vizuálisan össze tudjuk kapcsolni a kettőt. Azaz mikor egy weboldalon észrevesszük a logót, vagy más reklámhordozón megtaláljuk, akkor létrejöhet az a kapcsolat, aminek alapján össze tudjuk kötni a szálakat. A weboldalakkal vagy honlapokkal megpróbáljuk elképzelni, hogy csak minimál dizájn van rajtuk, nem szerepel rajtuk céges kidolgozott arculat, így később a márkákat, termékeket, cégeket nehéz azonosítani a sok szürke, egyforma emlékünkből.
A logó az arculati megjelenésünkkel tulajdonképpen egy olyan kép, amit magunkról mutatunk. Az arculat egyik alapja a professzionális céges logó vagy embléma.


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Add a Facebook-hoz

Nemzeti és Történelmi Emlékhelyek látványtérképen
Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.