Legfrissebb bejegyzések:
2017-07-05
Tervezés, design, szerkesztés, előkészítés és tipográfia
 | részletek
A Civertan Grafikai Stúdió vállalja katalógusok, szórólapok, prospektusok, reklám kiadványok, leporellók készítését. Vállalja a teljes tervezési, tipográfiai, képszerkesztési, ellenőrzési és...
2017-06-30
Nyomdai előkészítés, kiadvány szerkesztés, tördelés
 | részletek
A Civertan Grafikai Stúdió mindennapos feladatai közé tartozik kiadványok, prospektusok tördelése, szerkesztése és grafikai terve, valamint a végleges elfogadott anyag nyomdai előkészítése. Ilyen...
2017-06-28
Logó, kiadvány és roll up tervezés – a „TEXAPP” nemzetközi projekt számára
 | részletek
Az európai textilipar szakképzésének fejlesztését célzó stratégiai kezdeményezés számára terveztünk 2017 tavaszán logót (TEXAPP), kiadványt valamint roll up-ot. A nyomdai előkészítésig bezárólag...
»» minden bejegyzés

Mi lenne, ha nem létezne logó?

Nehéz kérdés. Próbáljunk meg eljátszani a gondolattal ha mindez így lenne, már nem globálisan, csak egy-egy terméknél.

Vegyünk pl. egy prospektust. Szöveg, termékajánló, képek, a cég bemutatása, elérhetőség, cégvezetés. Telnek-múlnak az évek, és eszünkbe jut, hogy jó lenne ezzel a céggel kapcsolatba lépni, de már rég kidobtuk a céges bemutatkozó anyagukat, és a nevükre sem emlékszünk. Több lehetőség van a Google keresőjén keresztül hogy az ilyen cégeket megleljük, információkat megadva a találatok szűkítésével kutatást végezzünk. Találunk is párat, de nem tudjuk biztosan, hogy ez volt az, amit évekkel ezelőtt megszerettünk. Úgy gondolom, ha egy jó, korrekt logó szerepelt volna a cég bemutatkozó anyagán, akkor az nyomot hagyott volna bennünk, mivel kifejezte az általa képviselt céget vagy terméket, és vizuálisan össze tudjuk kapcsolni a kettőt. Azaz mikor egy weboldalon észrevesszük a logót, vagy más reklámhordozón megtaláljuk, akkor létrejöhet az a kapcsolat, aminek alapján össze tudjuk kötni a szálakat. A weboldalakkal vagy honlapokkal megpróbáljuk elképzelni, hogy csak minimál dizájn van rajtuk, nem szerepel rajtuk céges kidolgozott arculat, így később a márkákat, termékeket, cégeket nehéz azonosítani a sok szürke, egyforma emlékünkből.
A logó az arculati megjelenésünkkel tulajdonképpen egy olyan kép, amit magunkról mutatunk. Az arculat egyik alapja a professzionális céges logó vagy embléma.


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Add a Facebook-hoz

Nemzeti és Történelmi Emlékhelyek látványtérképen
Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.