Logó és web
Mint grafikai stúdió a kollegáimmal azt tapasztaljuk, hogy az utóbbi években megváltozott a logótervezéssel kapcsolatban az igény.
Régebben, a klasszikus logó tervezés folyamán elkészült a logó, embléma majd az elfogadása után véglegesítettük a színeket betűtípust, és elkezdtük a kisarculat vagy a nagyarculat elkészítését, megtervezését. Amikor igény merült fel akkor az arculati kézikönyvet is nyomtattunk a megrendelő számára. Míg a kisarculati tervekben névjegy, boríték, levélpapír szerepelt, esetleg fax séma, addig az arculati kézikönyv grafikai munkái sokkal nagyobb logófelhasználási merítéssel foglakoztak. Pl. irodai felhasználás, sajtóhirdetés és egyéb megrendelések.
Ahogy tapasztaljuk a mai igény az, hogy terveztetnek egy logót, és miután elkészült a logó, rögtön webdesignt rendelnek, mivel ez a leginkább fejlődő eszköz az értékesítésben. Több olyan megrendelésünk is volt, az elmúlt időszakban, amikor csak webes felhasználásra kérték a logó készítési munkáinkat. Így került egymáshoz közel a logó és a webdesign.
Honlapokra tervezni valóban kicsit más feladat, és megvannak ennek a feladatnak is az előnyei és a buktatói. És természetesen nem árt rögtön az elején tudni, hogy nem mindegy, hogy milyen kiterjesztésre tervezhetünk logót, mivel, ami a weboldalra használható a későbbiekben nem használható nyomdai anyagokra.
Logó.lap.hu | Arculatikézikönyv.lap.hu | Web design portfolió