Legfrissebb bejegyzések:
2017-07-05
Tervezés, design, szerkesztés, előkészítés és tipográfia
 | részletek
A Civertan Grafikai Stúdió vállalja katalógusok, szórólapok, prospektusok, reklám kiadványok, leporellók készítését. Vállalja a teljes tervezési, tipográfiai, képszerkesztési, ellenőrzési és...
2017-06-30
Nyomdai előkészítés, kiadvány szerkesztés, tördelés
 | részletek
A Civertan Grafikai Stúdió mindennapos feladatai közé tartozik kiadványok, prospektusok tördelése, szerkesztése és grafikai terve, valamint a végleges elfogadott anyag nyomdai előkészítése. Ilyen...
2017-06-28
Logó, kiadvány és roll up tervezés – a „TEXAPP” nemzetközi projekt számára
 | részletek
Az európai textilipar szakképzésének fejlesztését célzó stratégiai kezdeményezés számára terveztünk 2017 tavaszán logót (TEXAPP), kiadványt valamint roll up-ot. A nyomdai előkészítésig bezárólag...
»» minden bejegyzés

Logó áttervezés

Minden grafikai cég pontosan tudja, hogy mekkora költséggel jár egy cég életében a logócsere az arculatváltás. Számtalan oka lehet annak, ami indokolja a grafikai arculat megváltoztatását. Természetesen nem szabad összekevernünk a logófrissítést a logó és arculati elemek cseréjével. A logófrissítés, ami a „leporolás” vagy mondhatnánk modernizálása a cég grafikai megjelenésének. Indokolhatja ezt az igényt, hogy a használt arculat már fáradtnak tűnik a tulajdonosa vagy vevője szemében és elavultnak mondható az új, azóta megjelent konkurencia designok mellett. Az is lehet, hogy a cég eredeti alakulásakor, a cégvezető nem tartotta fontosnak az arculat megtervezését kreatív szakember kezére bízni. Amolyan „haverom vágta szabóollóval módon”, a szomszéd fiára bízta, aki már látott ceruzát és volt otthon számítógépe. Kényszerből használta s mivel már a vevők a partnerek és ő is megszokta ezért éveken át ragaszkodott hozzá. Gyakran ütközik egy grafikai stúdió ebbe a problémába, de szerencsére a Civertan Grafikai Stúdió tapasztalatai alapján sikerül meggyőzni ügyfeleinket, mind áttervezésre ill. teljes logócserére is.

Gyakran előfordul vállalatok, vállalkozások között, hogy új tevékenységgel bővül a repertoárjuk, változik az a termék, amit képviselnek, vagy változik, kiegészül a tulajdonosi kör, sőt a vevők célcsoportja így ehhez az új kihívásokhoz kell változtatni az arculatot. Ha az új kihívásnak akarunk megfelelni, akkor új üzenetet kell megfogalmazni és kiválasztani a legkevésbé fájdalmas megoldásokat.

Jól megfigyelhető világmárkák esetében is, hogy rendszeresen frissítik, újra gondolják logójukat vagy védjegyüket, esetleg emblémájukat. Ahol leginkább észrevehető az az autóipar, ahol egy-egy emberöltő során is követhető a logók áttervezése.

Nézze meg portfóliónkat, győződjön meg referenciánkról és kérje személyre szóló logó áttervezési árajánlatunkat.

Arculatikézikönyv.lap.hu | Logó.lap.hu | Designkiadványok.lap.hu | Marketing.lap.hu


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Add a Facebook-hoz

Nemzeti és Történelmi Emlékhelyek látványtérképen
Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.