Legfrissebb bejegyzések:
2017-08-31
Paks turisztikai infó táblái
 | részletek
Turisztikai célra információs táblákat állított ki Paks városa, a település kiemelt pontjaira. A közterületi tájékoztató táblák grafikáját a Civertan Grafikai Stúdió készítette, Ferenc Tamás...
2017-08-28
Logóminták megtekinthetők
 | részletek
Amikor egy grafikai cég weboldalát tekintik meg az érdeklődők, általában két dolgot néznek meg először; milyen árfekvésben dolgozik a cég és milyen partnerekkel, referenciákkal rendelkezik. A...
2017-08-22
Mennyibe kerül egy logótervezés – mennyit ér egy új logó?
 | részletek
Természetesen minden logótervezési folyamatot megelőz egy árajánlat kérés és annak elkészítése. Azt hogy egy grafikus vállalkozás készít, tervez meg egy logót, az csak az egyik része annak a...
»» minden bejegyzés

Logó áttervezés

Minden grafikai cég pontosan tudja, hogy mekkora költséggel jár egy cég életében a logócsere az arculatváltás. Számtalan oka lehet annak, ami indokolja a grafikai arculat megváltoztatását. Természetesen nem szabad összekevernünk a logófrissítést a logó és arculati elemek cseréjével. A logófrissítés, ami a „leporolás” vagy mondhatnánk modernizálása a cég grafikai megjelenésének. Indokolhatja ezt az igényt, hogy a használt arculat már fáradtnak tűnik a tulajdonosa vagy vevője szemében és elavultnak mondható az új, azóta megjelent konkurencia designok mellett. Az is lehet, hogy a cég eredeti alakulásakor, a cégvezető nem tartotta fontosnak az arculat megtervezését kreatív szakember kezére bízni. Amolyan „haverom vágta szabóollóval módon”, a szomszéd fiára bízta, aki már látott ceruzát és volt otthon számítógépe. Kényszerből használta s mivel már a vevők a partnerek és ő is megszokta ezért éveken át ragaszkodott hozzá. Gyakran ütközik egy grafikai stúdió ebbe a problémába, de szerencsére a Civertan Grafikai Stúdió tapasztalatai alapján sikerül meggyőzni ügyfeleinket, mind áttervezésre ill. teljes logócserére is.

Gyakran előfordul vállalatok, vállalkozások között, hogy új tevékenységgel bővül a repertoárjuk, változik az a termék, amit képviselnek, vagy változik, kiegészül a tulajdonosi kör, sőt a vevők célcsoportja így ehhez az új kihívásokhoz kell változtatni az arculatot. Ha az új kihívásnak akarunk megfelelni, akkor új üzenetet kell megfogalmazni és kiválasztani a legkevésbé fájdalmas megoldásokat.

Jól megfigyelhető világmárkák esetében is, hogy rendszeresen frissítik, újra gondolják logójukat vagy védjegyüket, esetleg emblémájukat. Ahol leginkább észrevehető az az autóipar, ahol egy-egy emberöltő során is követhető a logók áttervezése.

Nézze meg portfóliónkat, győződjön meg referenciánkról és kérje személyre szóló logó áttervezési árajánlatunkat.

Arculatikézikönyv.lap.hu | Logó.lap.hu | Designkiadványok.lap.hu | Marketing.lap.hu


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére



Add a Facebook-hoz

Nemzeti és Történelmi Emlékhelyek látványtérképen
Az oldalon szereplő információk, képek és publikációk szerzői jogvédelem alatt állnak. | Minimum felbontás: 1024 x 768 | Grafika és kivitelezés: Civertan Bt.